Jag är lycklig!

Provade att dansa lite för migsjälv här hemma i min ensamhet. Ont gjorde det, men inte jätte ont.
SKA komma igen denna gången också, knät har inte stoppat mig förut så varför ska det göra det nu?
Nej nu jävlar är det bara att kör igen! Sakta men säkert ska jag komma tillbaka.
Tänker inte ta det lungt, orkar inte.

Just nu är det för jävla mycket, men snart tar det väl slut. Blev apatisk igår och kunde inte göra någonting.
Så vill jag inte ha det. Måste släppa skolarbetet, det jagar mig konstant. Kan göra andra saker, men det är
efteråt jag har gjort något annat jag får ångest - jag kunde ju pluggat istället.. Fast allt kommer ju lätta, iaf
lite när projektarbetet är över och MAMG! Nu är det inte så att jag vill att musikalen är över, men jag är så stressad över den att jag har drömt mardrömmar. Just nu är det så mycket att ingenting känns roligt ändå!!

Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0