Jag stannar i Thailand!!

Kanske inte hela jag, men mitt hjarta iaf. Alskar verkligen det har landet, manniskorna, maten, atmosvaren, ALLT!! Kanns valdigt trakigt att vi ska borja varan resa hemat redan om 3h. Planet gar dock om 7h, men vi maste aka fran hotellet om 3! Skit fint hotell, harlig personal helt perfekt. Kanske lite mycket turister da typ varannan person man stoter pa ar en Svensk. Just nu ar klockan ett och Mickis plaskar runt i polen, sjalv sitter jag har da jag kannar mig lite hangig men har solat som fan de andra dagarna sa jag klarar mig :)

Just nu kanns det som att tiden star stilla, hatar att vanta pa hemfard. Man ska aka direkt pa morgonen, for hela denna dagen ar ju total-forstord for man bara sitter.. Hemresan idag blir phuket-bankok, vante tid 3h, bangkok-helsinfors, vante tid 6h, helsingfors - Sverige :) Val i Sverige blir vi hamtade, innan jag ska satta mig pa en javla buss i 4h for att komma hem till Karlstad. Val hemma i kd hoppas jag pa att nagon hamtar mig, men det ar ett senare problem, kommer ju hem forst vid sju pa kvallen i morgon :)

Nu ska vi trycka lite mat, och sen sitta av nagon mer timme innan taxin kommer.
LOVE/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0