Jetskiiii!!!

Idag vagade vi oss pa att aka ut pa det stora havet med en skoter. Skit laskigt!!
Kandes skit osakert nar jag satt bakom och Mickis skulle kora, trodde jag skulle do!
Men sen nar man far kora sjalv och man har kontrollen da javlar kandes de bra
som bara den. Sa sjukt harligt, vill ha en san hemma skulle fan aka varje dag :P
Kanske inte nu nar det ar sno dock ;) Vill att den ska vara borta nar jag kommer
hem men det ar nog bara att dromma om!

I forrgar traffade vi en kille som vi forsokte hjalpa att hitta till grabbarna grus(omojligt)
Men vi tog iaf hans nummer for att spela vollyboll med honom igar.
Sa vi akte till deras strand och gick runt dar i 4timmar och leta efter ett javla
nat och dem, men hittade dom inte. Sen nar vi kommer tillbaka till hotellet far
vi veta att de ocksa letat efter oss xD Smoood!! Dock akta vi till dom igar kvall
snackade massa skit och spela kort. Ikvall blir det party med grabbsen, de aker
vidare pa sin resa i morgon(?) Blir skoj :)

Min lapp har aven svullnat upp som fan, dunkar och smartar! Har nog brant mig,
fick nagon medicin jag ska ta i 5 dagar morgon och kvall!! KUL..
Sa idag har jag legat med en handduk over ansiktet hela dagen pa stranden for
att inte forvarra skadan!!

Igar gick vi ocksa forbi en bar som heter Dinobar och dar utanfor stod det en
super sot baby elefant! Ville ju bara ta med den hem, dock lite jobbigt nar han
blir stor!!

Love/ Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0