Life.

Så rullade de vanliga livet på igen och bloggen blev inte direkt någon prioritet.
Har ändå inte hänt så mycket spännande, helgen spenderade jag tillsammans med
mitt projektarbete, jävlar va jag slet. Pluggade 9h - lördagen, 5h söndagen. Nöjd :)
Kommer nog hinna med mitt projekt trots allt, fast nästa helg kommer bli sitta hemma
också först. Egentligen ska jag jobba helgen efter det, men som det ser ut nu får jag inte de.
Drog på mig mag-skit i Thailand, så nu blir det inte att jobba med mat på närmaste.
Måste följa lagen ;)
Iaf så kommer kommande månaderna inte bli något vilt eftersom pengarna kommer vara
knappa. Men den finns inget att göra åt saken..

Mitt knä är stört igen, alltså mer stört än vanligt. Det verker konstant och jag har börjat
fundera på om det inte kan vara lederna ändå, hade inte ont i värmen i thailand :S
Men jag tränar på, så snart kommer jag väl inte kunna gå på benen igen som det blev
förut. Men jag orkar inte sitta hemma, blir så rastlös. Ska prova sola solarium idag och
se om det känns bättre efter det ;)

Nu är det dag att kila till bussen och åka till skolan!
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0