Ljuset i tunneln?

Just nu regnar det ute, det har gjort det i ca 3 dagar? Inte regna som i spöregn utan duggar.
Detta låter inte så jävla roligt, men man får faktiskt tänka på att det är nu snön töar bort.
Börjar se lite gröna fläckar här och där, så sommaren kommer nog i år också.
Det är iaf sommartid nu, och en helt timme försvann i lördags :/ Satt hemma såg på klockan
fem i två och nästa gång jag kollar på den 03.00, STULENTID! Men jag får tillbaka den timmen
om ett halvår iaf.

På torsdag är det dags att lämna in äckel-projektarbetet. Skönt att det äntligen är över, just nu
känns det som jag bara vill lämna in skiten, och få betyg. Om så det blir ett g är det iaf över...

Nu ska jag roa mig med att städa och sen sova inom en timme, tjingeling!
Love/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0