Min kropp och jag.

Min kropp är en del som inte vill samma sak som jag i livet. Jag vill träna mycke och ofta, men det vill inte han. Jag vill ha ett jobb där man rör på sig mycket, det tycker inte han. Tycker ju han kan börja lyda lite iaf? :S
Igår var det en dag som jag var grymt pepp inför, med studentfest. Förfesten var super rolig, kanske lite för rolig också. Blev nekad i dörren för jag var liiite överförfriskad xD Så det var bara vända, hittade dock en kompis så vi gick runt och sjöng lite innan vi begav oss till Mc donalds. Där tänkte jag äta, men då fick min kropp för sig att det skulle jag då inte få göra. Jag stod där i kassan, helt stilla och pratade med Serdar så mitt knäbestämmer sig för att rymma. Så vips vek sig benet och jag låg på backen, skrikande och grinande. Låg inte där lång stund innan ambulansen kom och jag fick lugnas ner med morfin som de pumpade in i mig. Alkohol + morfin, tjing! Fick sen massa dropp, rönga knät osv. Även om det var en cp;dålig kväll så var en sak iaf helt underbart. Hela tiden hade jag med mig min underbara vänn Fredda, så bäst. Han körde mig till sjukhuset, väntade där med mig, körde hem mig - Allt detta fast han skulle upp idag vid sju(?), tidigt var det iaf :P Plus att idag så körde han mig till apoteket och till pekås så invalidot(jag) kunde få tag på smärtstillande och mat :) Så lovley vän, älskar<3 

Idag har jag bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv, varför ska jag ha sån otur? '
Så har jag ätit massa fil och hallon, mums ;)


Love/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0