Skola = Ångest?

Precis vad den ger mig just nu, och jag har mer saker att göra på hög. Det är inte så att jag ligger efter med någonting, men alla uppgifter vi har fått är helt galet stora så jag tror att jag drunknar. På torsdag är det deadline på projektet iaf, så då är iaf ett stort projekt över. Men sen har vi stora projekt i teater, religion och nutidakonst.
Är det så skolan ska vara formad, att man får ångest? Både idag och igår var jag kvar i skolan till åtta och jag har fortfarnde sjukt mycket att göra innan torsdag. Vet inte hur jag ska hinna, men på något vis ska jag väl klara de också. Gnäll, gnäll, gnäll... Saknar så sjukt mycket förra året när jag jobbade, så himla mycket softare att gå till jobbet varje dag och se vara LEDIG när man inte är där. När man går i skolan hinner man fan aldrig vara ledig man har alltid saker som ligger på hög. Blä blä blä, och vi ungdomar är lata? IN MY ASS!!!

Love/tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0