Skön, välbehövligt och kul!!

Igår bestämde jag mig att för en kväll skit i allt vad skolarbete heter och dra ut i stället.
Det blev Harry's tillsammans med Elin och Hannah, och fy fan va roligt jag hade.
Känner verkligen idag trots bakfylla att det var välbehövligt att slappa av lite.
Käna höll denna gången<3 Så underbart skönt.
Har aldrig varit på Harry's förut men fy va roligt det var, jävla massa folk och drag.
Var precis som man kunde ta sig fram, galet bra :) Blir att styra dit flera gånger.

Nu vare tänkt att jag skulle sätta igång med pluggandet också, men just nu är det
inte läge för det. Käkade precis mat, ibland kan jag undra hur jag klarar av att göra
så sjukt god mat! Mums :)

Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0