Dvala..

Min blogg har legast i dvala i ca 1 veckas tid. Har varken lust eller tid att skriva någonting. Inte för att det jag skriver i vanliga fall har något värde, men jag skriver ju ändå av mig så, eh, ja...
Igår var det valborg, även kallat svalborg. Man firar valborg av en gammal tradition där man välkomnar våren.
Detta firade jag i goda vännerslag, då tillsammans med min klass. Vi var hemma hos Hillevi i forshaga, hon fyllde även år i torsdags så det blev valborg/kalas. En super trevlig kväll, som sprang iväg. Dansade iaf som en tok tillsammans med massa andra. Sen spårade vi lite där ett tag... Bussen hem var även en upplevelse, vi hoppade på den runt två och kom till Karlstad vid fyra tiden. Helt underbart, men jag och Sofie hittade några nya vänner, som var rätt udda, så vi hade roligt. Dom satt och rappade och babblade på med oss, så tiden gick ganska fort där också. Det bästa var att dom va nyktra, jag och Sofie som var fulla vi var knäpp tysta. I stan hämtade Fredda oss så vi tog oss hem, sedan hade jag och han ett välbehövligt samtal också. Känns toppen!!
Idag har livet handlat mest om att bli levande igen. Låg i sängen till klockan tre, såg på "american pie - the love book". Den var precis som de andra filmerna men perfekt underhållning när man behövde något lättsmält. Har även lyckas städa upp lite i min svinstia till lägenhet, skulle betala mycket för att ha en städerska :P Felix har varit här en sväng och underhållit mig också.. Såg precis någon film på femman och om 35 minuter kommer Sofie så ska vi gå på bio :)
Love/TESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0