Försöker bli hurtig :P

Senaste dagar har jag tränat massa styrka hemma framför tv:en varit ute på låånga promenader och joggat.
Idag var jag till team sportia och in handlade 1 par jogging-skor, dom var inte billiga så nu måste jag se till att det var värt det. Funderar även på att säga upp mitt sats kort, är ju aldrig där och när sommaren är här vill jag träna ut. Men vet inte än får se hur det blir, även skönt att kunna gå några pass ibland+ pumpa i gymmet :) Om ca 30 minuter ska jag iaf cykla in till stan för att sen springa vårruset :D Ska inviga mina nya jogging-skor, som tydligen är super bra med ett spring-lopp. Men känner jag mig själv, och det gör jag kanske? Kommer jag nog halvspringa/gå mest men men.. Hinner inte detta året så satsar på beach 2011 ;D Känner på mig att mitt konsept kommer lacka lite eftersom jag åker till turkiet nästa vecka, där kommer det inte direkt bli smalmat + massa sliskiga drinkar. Men men, studentliv kanske? :)
Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0