Glader :D

Solen lyser, det är 22 grader varmt ute helt underbart :) Låg ute och solade förut mellan halv två och halv fem, tror jag fick lite färg.. Har precis tagit mig en dusch, för duktigta jag pallrade iväg mitt arsele till barkbanan och sprang ett varv :) Vet inte hur lång den är, men jag sprang hela. Sist jag sprang den klarade jag halva, fast nu har jag lite mer motivation än då. Vilken toppen dag först solning, sen en spring tur :) Nu om 1 timme ska jag pallra mig iväg till jobbet, som jag också tycker om :) Skulle väl vara skönt att umgås med vänner också, men inte ikväll då jobbet står på schemat :) Har funderingar på att ta med jogging-dojorna til Alanya, är ju härligt att träna lite i soluppgången :) Fast om jag gör det och inte kommer iväg känns det nog som en motgång och det kanske inte är bra när jag precis har kommit igång? Jaja, får se hur jag gör :) Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0