Hetsig vecka..

Har haft en hel galen vecka har gjort massa saker, knappt hunnit med alls..
sprungit mellan skola och körskolan, sen har jag haft för mig massa saker förutom det..
Klassfest, massa plugga, Gbg tripp, bio, jobb osv.. Gillar sånna veckor, men lite jobbigt när man inte
hinner sova riktigt. Har sovit ca 5-6 h varje natt, eftersom jag är en sjusovare behöver jag
minst 8h om natten för att må bra. Igår la jag mig vid tolv, somnade direkt eller ja, satt igång ett
avsnitt av Gossip girl och somnade innan inledningen var slut. Idag vaknade jag av att Natha ringde
mig vid tolv, har nästan sovit 12h utan att vakna av flera sms som har trillat in :S

Idag blir det plugg dag, är jag riktigt duktig kanske jag kan vara klar med skolarbetena efter helgen
och kan softa till studenten, eller iaf rikta in mig på körkortet istället ;D

Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0