Min vackra balklänning!

Min balklänning, som egentligen inte alls är min utan Pernillas, är nu lagad. La den i händerna på Robin för någon vecka sen som skulle föra den till sin mamma som är sömmerska. Glad var jag över att ha en fin klänning på min bal som bara skulle kosta ca 300 kr, trodde jag. Jag lämnade iväg klänningen till Robin iaf, och dagen efter bad han mig fixa en ny dragkedja till den, sagt och gjort så gick jag iväg till affären. I min värld trodde jag att den dragkedja kunde kosta runt 80 kr, men så var inte fallet den kostade 22 kr. Vilket kap! Fick iaf tag på en dragkedja, lämnde den till Robin. Redan efter 2- 3 dagar hör han av sig och säger att den är klar, men eftersom jag inte umgås med Robin och inte har någon bil kunde jag inte hämta den. Pratade med Felix om detta eftersom han och Robin umgås, och han skulle lösa det inom sin tid.

Igår kom jag hem på kvällen efter en grillfest med klassen hos Johanna så ringer Felix. Han säger att han har en överraskning till mig och när jag kommer hem ser jag klänningen häng i mitt rum :D Åh lycka, klockan var 00.00, jag var dödtrött men kunde inte motstå att prova kreationen. Den satt perfekt, nått kilo till vill jag gå ner. PERFEKT ÄR DEN!! Nu måste jag bara lösa hur jag ska fixa håret/sminket men det fixar sig :D

Fick även min student mössa igår, åh de är nära. Har lite skolarbete kvar, men inget som jag har panik över! UNDERBART.. 12 skoldagar tills jag springer ut och skriker tillsammans med en hög underbara människor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0