Ont i röven..

Ja det har jag just nu, och jag får verkligen skylla mig själv. Sitter nämligen på golvet, det här hårt.
saken är den att bordet är för lågt, så sitter jag i soffan får jag ont i ryggen istället. Dilemma där!

Nästa vecka på Onsdag åker jag och Olivia +fler till varma underbara Turkiet. Studentresa, kommer
bli underbart. Längtar som bara den, kommer bli så varmt och härligt. Har dock inte växlat pengar än
men det hinner jag, är ju mer än 1 vecka kvar :) Har lust att börja packa nu, men ska vänta tills helgen iaf.
Dock har jag inte hunnit fixa någon kamera än, får be alla andra ta massa bilder så löser det sig.
Taggad, studentresa till Turkiet 2010!

Love/tess

Kommentarer
Postat av: lucke

Fin blogg :)

2010-05-17 @ 14:17:44
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Ida

Ha fett kul i turkiet!! ;D

2010-05-17 @ 14:25:39
URL: http://idalundes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0