panik, kolik och kvävningar..

Förut idag var jag och Felix ute för en promenad på kilene.. Skönt och avslappnande som bara den att gå i skogen.
Är rätt stressad för tillfället så lugnet i skogen är underbart. Vi gick en rund där och pratade, sen började de klia mer
och mer på mig. Efter en stund började mina öron koka och jag hade som små "bulor" i storlek med myggbett lite varstans. Handlade mat under kli-chocken, storhandla ;) Efter det sprang jag bort till apoteket för att få tag på någon lindrande, apotekaren konstaterade nästan direkt att det såg ut som nässel-feber. Jag lider av nässelfeber men var ju ett tag sen sist, jävlar vad det kliade. Men nu har jag lindrande gel på och har tagit någon allergitablett så jag ska överleva.
Hoppas jag slipper nässelfeber, gillar det inte.. Det kliar så att det gör ont!!
Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0