Suverän helg :)

Har haft en riktigt bra helg i fredags var jag i storstan Forshaga för att fira valborg. Igår låg jag i koma i sängen fram till tre tiden, sen blev det att städa lägenheten. Något som verkligen behövdes(Dock är det slagfält nu igen) På kvällen blev det bio med Sofie, vi såg flicka från ovan. Filmen var inte alls bra, var helt flummig och handlingslös. Efteråt konstaterade jag och Sofie att filmen kunde lika gärna vara 15 minuter lång, hade gett lika mycket. Efter bion insåg vi att det var röd dag och att vi behövde hjälp, våran hjälp hette Fredda :) Han hämtade oss, sen kikade jag och han på en film. Trevligt :) Idag har jag gått promenad med Felix, pluggat och vilat :) Skön dag, har kommit framåt i pluggandet!!
Nu blir det humorgalan och sen dejta kudden.. I morgon börjar intensivkursen på körskolan som jag ska gå.. Spännande!!
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0