Åter igen.

Sitter jag här, i data salen på Scott. Känner att detta valet att gå här måste ha varit det bästa i mitt liv.
Trivs så jävla bra, lär mig massa saker varje dag som faktiskt har värd för mig. Just denna vecka är
livet lite extra jobbigt. Vi har kursen "presentationsteknik" - föreläsa. 1 vecka, och en ny uppgift till
varje dag, men nu är det bara 3 dagar kvar och 2 uppgifter kvar som ska göras(har gjort den tills i morgon)
Idag sålde jag in en inköpsliste-hållare som ska sitta på kundkorgarna i mataffären. Det gick bra men
i min mage var det inga söta små fjärilar som härjade utan en stor fet albatross.. Inte okej! Men det
går trotts allt bra, och vi filmade det vi gjorde för att kunna kika igenom senare. Lärorikt :D

Skolan slutade 11.30 och jag sitter fortfarande kvar, wtf? Jo men jag gjorde uppgiften tills i morgon bara!
Snart(om 25 minuter) ska jag ta en tripp till helvetet.. Alltså sjukgymnasten, lovar att han vill döda mig
för fy fan vilken smärta han ger mig.. pain..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0