mjau mjau

Sitter hemma hos mia och ser på "vem kan slå flilip och fredrik" men den ena är skadar så Felix herngren ska delta istället. Det lär lär bli bättre för han är så rolig!!

Har haft en fin helg, i fredags såg jag och några brudar i klassen på STAC 2. Vi åt blåbärspaj och vaniljsås - vilket gav mig extrem huvudvärk dagen efter.. Men fy fan va gott det var, kunde ätit ihjäl mig faktiskt..Blev en galet tidig kväll och jag somnade/däckade redan vid tio på kvällen och sov till tolv dagen efter - dvs 14h :D Fy fan va slut jag var på lördagdag.. Gick först upp vid två tiden då jag och mia planerade en tripp till Mora vilket vi gjorde men failade¨på att alla affärer var stängda, men bra var väl det då vi båda är PANK! Haha, kvällen blev iaf awsome för pga av finbesök från karlstad, Fredda kom upp för att spela spel med oss :D  Så myste vi med att första äta tacos sen spela spel med några av mina klasskompisar..Gillar sånt :) Idag åkte Fredda hemåt redan vid elva, och efter det har jag i princip inte gjort ett skit. Sett på tv, och varit allmänt seg. Kommer somna i tid ikväll också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0