Äggmjölk :)

Skrev ju tidigare att jag kör hårt med viktminskingen denna vecka pga allt tokfestande senaste
veckorna har fått mig gå upp i vikt. Fick för mig att det var 1 kilo, men inte alls det är 4kg
sen jag flyttade till Orsa för 1 ½månad sen. INTE KUL.. Idag är jag iaf inne på dag två, och
det känns redan lättare, äggen i morse smakade bra och till det drack jag en nu favvis- äggmjölk!

Så vad är äggmjölk? Man skulle kunna tro att det innehåller mjölk, men det gör det icke.
Det innehåller; Ägg, smör och kokande vatten8. Nyttigt? Enligt min diet lchf är det bara bra!

Dessa tre ingredienser mixar jag i mixecrna, tillsammans med olika kryddor. Idag valde jag
att tillsätta kakao - vilket gjorde att det makade choklad..Men inte nog med det jag blandade
ut det det med en halv koppkaffe och vips så hade jag en choklad-latte. GALET GOTT och inget
fel i viktminskningssyftet - Perfekt!

Som sagt dag 2, ska köra i 7.. Men jag är pågång, snart dags för middag - ÄGG ;)


Kommentarer
Postat av: Balida

Vad tycker du om onepieces? :) Tycker du att jag ska lotta ut 300 kr i rabatt till en onepiece? Mer info på min blogg :)

2010-10-19 @ 15:46:33
URL: http://balida.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-19 @ 18:46:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0