Ändringar :)

I veckan började jag må jätte illa, antagligen pga mitt överkonsumerande av ägg..
Därför slutade jag med äggen i princip. Vilket resulterade i att denna veckas viktnedgång
blev: 3,8kg(har räknat fel tidigare.. Inte så illa för 1 vecka tycker jag;)
Dock har jag inte lagt av med äggen fullständigt - ska köra varannandags nu ett tag.
Fakir ena dagen - ägg andra dagen.. Känns bra väldigt bra, även fast jag känner att jag inte kommer
få super bra resultat så länge jag inte kan träna pga. knät men..

söndagens resultat var:

Vikt: - 3,8 kg
kroppsfett: - 3,5%
vatten: + 2,5%
muskelmassa: + 0,7

Så mina värden har blivit bättre, och musklerna har blivit bättre och inte nötts ut.
Mamma är ägaren till vågen, borde skaffa mig en egen så jag kan hålla kolla på
mina värden utan att behöva åka till vika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0