Det är över nuuuu...

Ja nu var denna helgen över också, och fort gick den..För fort! Helgen har jag tillbringat i Karlstad, och
träffat massa goa människor :) I fredags åkte jag och mamma mot Karlstad vid 19.00, satt igång en
skiva som visade sig vara 4 timmar med jullåtar.. Så bilresan mora - karlstad, bestod av att jag och
mamma skrålade till dessa. Kom fram till Kd vid tio på kvällen och mamma körde mig direkt hem till
Felix, som hade gjort en super god taco-gratäng till mig..Så jag åt, tills jag höll på att spricka och mådde
äckligt jävla skit illa. Men det var snällt gjort av honom, så såg vi på "stamp the yard 2" som var
väldigt braaa, dock hade jag reäla problem med att hålla mig vaken pga socker-koma ;)

Igår(lördag) blev det först en mysigt fika med Sara på stan. Massa updates om hennes och mitt liv,
vi ses ju inte så ofta längre. Sen gick vi hem till Erik, där Sara inkvarterar sig när hon är i stan.
Poppade lite musik och jag kollade mest på när hon fixade sig inför kvällens partaj! Hon skulle ut och
härja, något som jag inte riktigt kan med mitt knä.. Vid sju tiden hämtade Fredda upp oss, vi lämnade
Sara på stan för att åka hem till mig.. Vi kollade sedan på film, "flickan som lekte med elden" pratade
och hade en jätte mysig kväll..Somnade vid tre i natt, dock var klockan två då igen, det är nice ;)

Idag hoppas jag att jag hinner träffa Sofie också innan hemfärden till Orsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0