Det står still..

Min vikt nedgång står still och har stått still ett bra tag, därför ska jag nu försöka kicka igång det igen.
Det finns verkligen sina anledningar till varför det stått still - jag har fuskat som bara det.
Inte nog med att jag dricker alkohol(som jag kommer fortsätta med, man väljer sina strider)
så har det medfört massa bakismat, även fyllemat. Så senaste veckorna har det slunkit ner några
pizzor, mackor, godis osv. Har gått upp 1 kilo, vilket kanske inte skulle vara hela världen. Men
vikt är något som sakta smyger sig på när man minst anar det och 1 kilo, blir lätt på ett år 10.
Inte okej, så därför ska den vecka vara strickt..Kan inte äta lite allt möjligt för då slinker det
gärna ner någonting dumt, kanske något så enkelt som en frukt..SKA INTE ÄTA FRUKT!!!
Pasta, ris och potais klarar jag mig galant undan.. Det är vetemjölet som är boven i dramat.
Så denna vecka kommer det blir: ägg, ägg och ägg.. Kommer nog bli ett ägg..

Kokt, stekt, ponscherat(stavning), äggmjöl(ägg, vatten och smör som man mixar och blandar med kaffe - mums!)
Började faktiskt redan igår kväll genom att dricka äggmjölk till något mellanting av middag/kvällsmat..
Hade aldrig drukigt det förut, men det var absolut inga problem. Till Frukost/Lunch blev det äggröra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0