En stressapas liv!!

Jävlar vad jag har stressat runt senaste veckorna.
Livet har gått i ett och det har inte funnit någon dötid alls.
Måste säga att jag älskar det! Har väl haft dö tid, dock
har den mest bestått av att kolla in i väggen för att planera
nästa steg. Alltid är det något skola - fest- film - mat - träning!!
Pepp på livet.
Har skaffat mig ett mål och mår så himla bra, helt sjuuukt va
en skola kan göra för ens välmående.
Just nu är det fokus på migsjälv som gäller, måste satsa.

Just nu sitter jag hemma hos Mamy i Vika.
 Har precis tagit mig en "tupplur" på fyra timmar.
Idiotisk i vanliga fall - idag skit bra!
Systeryster ska iväg till sydamerika för
två månader tillsammans med vänner.
Därför ska jag köra henne och hennes vänner till Arlanda.
Avfärd kl 01.00, kommer väl hem runt
åtta imorgon på morgonen, nio är det föreläsning i skolan!
Kommer säkert vara ap-trött men vad gör det..

Hihi, klarade min föresta högskoletenta idag, grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0