Min helt PERFEKTA morgon ;D

Idag pallrade jag mig faktiskt upp vid sex för att ta bussen 07.20 till orsa/skolan.
Min morgon var inte vidare bra alls, jag var dödstrött därför mådde jag illa som fan.
Sedan kokade jag ägg som jag skulle äta med smör och peppar, men vad lyckas
jag göra då? Jo, jag lyckades ta fel sida av pepparkaret så det kom ett halvt ton
peppar över mina ägg - oätligt. Pillade bort översta lagret med peppar, men saken
blev inte spec. mycket bättre för det... Usch och fy... Gick och spottade pepparkorn
hela morgonen sen, peppar är bra för förbränningen va? Sen skulle jag göra min
äggmjölk till kaffet, i den skulle jag ha kademumma, för det är gott. Men i min trötthet
lyckades jag ta cayenpeppar, jag HATAR cayenpeppar.. Som tur är märkte jag detta
direkt eftersom det luktar äckel så jag fick göra om dvs slänga ägget och smöret
som jag förberett i mixern. Bra jobb theres, go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0