Minus kilo på vågen..

Jag hade planerat att hålla mig en vecka från vågen, men var för nyfiken för att se om det
hade hänt något i huvudtaget. Gick upp på den idag, och den visade - 3,2 kilo. Nu har jag
bara kört detta lite hårdare(som inte är alls jobbigt, bara lite enformigt att inte äta samma sak)
sen i söndagskväll och idag är det onsdag eftermiddag. Hoppas på forsatta framgångar, fast
hade ju tänkt att bara köra detta 1 vecka sen gå över till lchf - fakir och varannandag äta
ägg som jag gör nu :) Dock har jag läst till lite och måste komplitera med lite vitaminer men
det fixar jag.. - 8 kilo till nyår är pågång.. ska bara ta mig dit och hålla mig där :)


Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

grattis :D

2010-10-20 @ 13:25:01
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0