snuskig!

idag fick jag äntligen duscha...Har inte kunnat duscha på senaste dagarna pga att jag behövde
hjälp att linda in benet i plastfoliee så inte "plåsterna" som täcker stygnen ska bli förstörda.
I och med detta har inte duschat håret sen i torsdag och kroppen sen i fredags. Så efter
att ha levt i samma kläder sen jag kom hem efter min operation i fredags var jag rätt äckligt!

Sen att man suttit inne i tredagar där man jag princip bara suttit vid datorn, vid tv:en eller sovit
bort halvdagarna pga av all morfin gör inte saken fräschare. Igår kände jag tom min egen svettlukt.
Inte riktigt okej alls! Men nu har jag duschat iaf och bytt kläder, känner mig som en ny människa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0