Telefon..

Idag åkte jag in till mora, efter att jag verkligen tvingat migsjälv upp ur sängen. Åkte in dit tillsammans med
sis och hennes pojkvän. Gick in på onoff för att köpa mig en telefon som jag kikat på tidigare i veckan. 
En billig mobil, eftersom jag är så djuvulskt klantig och lyckas göra sönder varje telefon på ett halvår så 
var det lika bra. Men kikade idag lite mer och började gräva lite i rea lådan på mobiler. Där fick jag napp på
förra året's prada, som även varit visnings ex(så den är lite sliten) kostar 3.000-4.000 på nätet men priset
låg nu på 500kr. Perfekt för mig så jag slog till, så nu har jag en svart snygging med toutch screen, goodie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0