Hösten är här!

Nu är det verkligen pågång med höst i Orsa, nollgradig och gula löv på träden.
Visst det är rätt fint- alla säger fan att det är fint, bara att det är så förbaskat äckligt kallt!
Drar mig från att gå utanför dörren pga kylan, hatar verkligen när det biter på kroppen.
Det värsta med kylan är när man kommer innanför dörren och fingrar, benen allt svullnar.
Det dunkar i kroppen och man blir illröd, skit snyggt eller inte. Fy fan för kyla!
När jag blir rik ska jag flytta till ett varmare land, det här funkar inte.
Nej, jag kommer inte överleva många fler vintrar, jag hatar vintern.
Ge mig 45 grader varmt i solen med en drink, oh yes!

Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0