Proffs bloggarn ;D

Jag skulle börja skriva lite mer ofta, men den tanken flög iväg lika snabbt som den kom.
Hemma i Orsa, det känns som hemma redan, har jag inget internett i lägenheten så då ska
jag blogg antingen när jag lånar datorn hemma hos någon eller i skolan. Det har alltså
inte legat på min prio lista när jag fått tag på en dator/intenet. Nu mellan onsdag - söndag
befinner jag mig i Karlstad, ville egentligen inte lämna Orsa. Samtidigt som jag ville hit och
hälsa på folk, fast dom får komma till mig istället tycker jag :D Haha, nej då! Sofie åkte
hem till Karlstad denna helgen bara för att umgås med mig, underbart gulligt.
Felix har jag spenderat mest tid med, Fredda har jag hunnit träffa, Olivia och jag tog en fika.
Sandra övernattade jag hos i natt med mys/prat och ikväll kommer bästa Sofie hit <3
Har ingen mat i lägenheten vilket just nu känns lite smådumt för min mage börjar kurra,
men ska väl gå ner på skoghall när Sofie kommer för att införskaffa mig föda ;D

Skulle kunna somna, galet trött men först myys<3
Love/tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0