8/2 - 2011

Idag har det varit en bra dag, känns som jag har fått endel gjort eller jag har iaf varit
sysselsatt större delen av dagen..Först skolan, men Per där man inte tar det lungt en minut!
Sen hem och börja rota i min garderob och insåg att jag kan ge bort gaanska många
byxor för dom blivit alldeless förstora och jag ska aldrig passa i dom igen!
Fast jag måste erkänna att jag gillar det en smula, eller ja enormt mycket att
behöva köpa nya byxer :D :D :D

Efter min "byx-genomgång" åkte jag med Elin till Mora, hon skulle köpa handdunkar
till sin nya massagebänk, med mig hem fick jag - gardiner, ansiksrengöring och
hårfärg då.. Fast jag skulle inte köpa någonting, eh, hoppas maten i kylen räcker
tio dagar ;D

Har även varit och tränat ett pass power-pump tillsammans med Kattis på korpen!
Himla skönt träningspass det där, och det blir ett till på lördagmorgon 10.00!

Sen nu på kvällen har jag fått massage, lagat tre matlådor och städat lite i köket
känns helt okej att jag sitter här nu och slurpar i mig massa te innan jag ska sova!

Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0