God kväll!!

Idag har varit en bra dag, en gladdag alltså! Börja ju inse att mina fina vänner
har rätt, och att det inte är värt det. Kämpa för någonting - hell yeah,
rasera hela sitt liv och må dåligt - dålig plan! Men idag har det kännt helt
okej faktiskt, förhoppningsvis håller jag mig flytande ett bra tag till!

Fick idag vet att jag har fått praktik i Sidney, fatta Australien..Helt sjukt!
När alla har snackat om utlandspraktik har jag hela tiden tänkt, det vore
väl roligt men det klarar inte jag - så duktig och driftig är jag icke.
Men jorå, jag kan jag också! Jag sökte, fick ett nja, kompromissade endel
så löste det sig. Så i Oktober i år kommer jag flyga själv över halva
jordklotet för att bo och arbete på en DMC i Sidney! Galet..
Har dock inte fattat det än, syster sa åt mig att låta det sjunka
in några dagar innan jag tar tag i allt som ska fixas. Kan knappt
vänta kommer sova med flygbiljetterna när jag fått dom..Eller kanske
inte för jag drägglar när jag sover ;)

Klockan är mycket och imorgon är en nydag :)
Love/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0