hallihallåtrolltåg!

Nu befinner jag mig i Karlstad hos Sara, i hennes super mysiga lägenhet.
Helgen är slut, men det känns som jag har haft en återhämtningshelg med
massa skojsigheter. Fredags, bil med Felix Malung - karlstad, Utgång med
Sara och Jane. Lördag, bergvik med Felix, Hem till Sofie, Vin/ost kväll med
Kannika, Camilla, Andreas och hans vänner, Träffa Fredda. Söndag, Vilodag
till tusen Stanna i sängen till 18.00 med Fredda, såg på film med Sara.
Idag har jag lite ärenden att uträtta, tandläkaren och träffa Sandras på
min todo-list. Sen blir det såklart mys med Sara ikväll, eftersom jag bor hos
henne nu när jag är i Karlstad :D :D

A happy girl ;D
Love/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0