Med gråten i halsen?

Vet inte vad det är, är det vintern kanske? Eller saknad? Eller Kärlek som inte finns?
Jag har inte en aning, allt jag vet är att jag har en fet jävla klump i halsen och är
nära till att börja gråta precis hela tiden. Vill bara lägga mig i soffan under ett täcke
och stanna där tills alla tankar om dig försvinner - bort bort bort!!
Vill inte känna såhär längre, vill inte behöva vara osäker på vart vi är(fast vi är nog ingenting)
Jag ställde en jävla fråga som du skulle svara på och jag har fortfarande inte fått
ett svar, jag vill ha svar - jag måste ha svar!!
Åh jag känner mig så nere, långt under isen..

Love/Tess

Kommentarer
Postat av: lacequeen

hej!



Vin inbjudan till bloggsvar, det är lätt! klicka på länken för att komma till inlägg och kommentera bara jag är med i detta inlägg!

Glöm ej skriva din mailadress.

Lycka till!

http://lacequeen.blogg.se/2011/february/godmorgning.html#comment

2011-02-01 @ 13:25:17
URL: http://lacequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0