Orsa :)

Sitter hemma i lägenheten efter ha spenderat flera dagar i Karlstad, vad himla trevligt att
vara där men även skönt att komma hem ;) Hade en super mysig helg, så himla uppskattad!

Har nyss suttit och betalat räkningar som står mig upp i halsen denna månaden, helt sjukt!!
Kommer få leva på luft nästa månad känns det som, är inte van att ha så lite pengar att
röra mig med men blir väl Skola/Körskolan/gymmet/jobba som gäller hela Mars månad.
Ska man fixa det tro? Får lite smått ångest över pengar känner jag, stress och press..
Ska ha råd med körkort, biljetter till sidney på närmaste sen måste man han pengar
på kontot för att komma in i landet..Mjau, jobbigt men det löser sig!
Mia sitter i samma båt, så vi får roa oss med billiga nöjen och INTE åka till Mora för det
resulterar ALLTID i massa shopping(härligt härligt men farlig farligt!!)

Förresten har jag fuskat MASSA i helgen, senaste igår med Glass..
Nu blir det alltså att börja om IGEN med att tömma kroppen på
sockret..Vill bara ha något sött mer än något annat just nu, men
håller jag ut 3 dagar är det borta - gäller bara att kämpa!

Snart dags att dra min röv ut och hem till Andreas och Dennis, vi ska mysa med film!
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0