Ser solen, bland molnen :)

Känner att det har lättat lite, dagen idag var 1000 gånger bättre än gårdagen.
Gick inte och kvävde gråt hela dagen och skrattade på riktigt!! Så skönt.
Var nog bara en kort dipp, eftersom så lite kunde dra mig upp igen - fick
dett gullig sms igår kväll som gjorde allt så mycket bättre, behöver lite
kärlek när man känner sig nere - helt klart :)

Idag tränade jag också, som alla andra dagar, Core vare - det var inte lika
kul som vanligt MEN roligare än igår och det är ju positivt.
Sen har jag fått otrolig utdelning kroppsligt, det peppar som fan att kämpa
vidare..Vore något att kunna säga att man gått ner 30 kilo, inte illa alls!
Men det är bara att kämpa vidare för än är jag inte där :)

Nu ska jag sova, imorgon ringer ingen väckar klocka - så sköönt!!
Love/tess

Kommentarer
Postat av: izza

tur att denna dag var bättre!:D

skulle vara askul om du la upp lite bilder varje dag. det är roligt att se på =) hihi

sv: jaa det är askul, hoppas jag får dom snart så ja kan frysa i min nya skinnjacka haha

kram

2011-02-03 @ 13:59:05
URL: http://isabellehahnebroling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0