Swoosh...

Jävlar va det har vänt fort, från jätte nere och less - skratta inte ens på dagarna.
Det var inte många dagar, men det var jobbigt så det är galet skönt att det har
vänt. Kattis frågade mig idag "hur mår du?" jag "Bra" och jag menade det verkligen
med varje del av min kropp det var äkta!
Senaste dagarna när jag har varit ledsen har jag insett vilka fina människor jag har
runtomkring mig som lyssnar, ger råd och har förståelse när man bara är fjantig!
Sen att jag bor tillsammans med en super trevlig tjej som faktiskt säger kloka saker
är ju vääldigt skönt!

Helgen blir inte alls som planerat från början, inte ens i närheten men som planen
ser ut nu så känns det jävligt bra om inte förbannat bra!! Hoppas bara jag hinner
träffa Sofie också, då ÄR det förbannat bra - Haha!

Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0