Systermys och Relaxen :)

Igår drog jag mig upp till sälen för att umgås med min systeryster, igår kväll blev det bara
mys med hennes rummskompisar framför en film - Snabba cash! Väldigt trevligt..
Idag var det experium och badet som gällde, vilket var underbart som bara den!
Först badade vi lite, inte alla länge innan det var sauna världen som gällde för oss.
Massa bastande(olika bastuer) isbad osv.. Himla härligt, efteråt var jag helt slut men
som en ny människa kände man sig :) Vid två drog vi iväg till värdshuset, där Jessica
skulle jobba och jag hänga med massa sköna människor :)
Nu är det snart dags för showen på värdshuset, rooligt :)

 

photo.php.jpg

Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0