Torsdag 3 feb. 2011

Idag har vi hemstuide dag, vilket är otroligt skönt och precis vad jag behöver just nu - Lite lugn och ro :)
Dagen började med att min syster ringde mig, för att ge mig jobb. Heltid under vasaloppsveckan, jaha?
Så nu har jag lite, endel, ganska mycket beslutsångest - Skolan el jobba den veckan.. Som det såg ut så
var det allt eller inget som gällde, kan inte säga ja till bara lördag - söndag då. Men vi får se, Engelska den
veckan och hon borde kunna ge mig saker att göra på distans tycker jag.

Har iaf hela morgonen/förmiddagen 10 - 14 suttit och knåpat med en hemuppgift vi ska göra, såklart är
det att packetera en resa..Jag har kommit igång rätt bra med en träning/kost resa som ska gå till Porto Santo
en Ö som ligger i Portugal strax brevid Madeira! Kommer nog bli bra, men man hinner inte göra klart en
sån grej på 4h så det blir lite plugg imorgon/lördagkväll/söndag dag så hinner jag nog färdigt innan deadlinen
på måndag 18.00 :)

Idag, om en timme, ska jag dra mig till bussen för att åka till sälen och min syster :) Vi har pratat flera
veckor om att jag ska komma upp, och nu blir det av! Roligt roligt :)



Emil, Jag och Johan på kryssning 2010 - Herre min skapare vad rund jag är om kinderna :P

Kommentarer
Postat av: izza

vilken fin bild!

fina tänder måste ja säga hihi

sv: jaa haha, men nej ja ska dra på mig skinnjacka vilket fall haha

kram

2011-02-03 @ 20:14:58
URL: http://isabellehahnebroling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0