Trötter :)

Har gått ner 0,5kg nu, på en vecka.. Det är bra, det gillar jag. Stabil viktnedgång och jag har köpt
mig en ny bok - Gi Noll! för kvinnor som vill äta sig smala! Mmm, nu ska det gå stadigt neråt hoppas jag!

Igår/idag har jag besökt Felix i branäs, det var trevligt även om jag mest kunde tänka på
inlämmningen som hade deadline idag 18.00. Kanske inte så roligt för honom! Men nu
har jag hälsat på iaf, så han sluta gnälla på att jag inte gör det ;D  Haha!!

Imorgon är det en ny dag, och skolveckans start. En Per vecka, vilket betyder otroligt mycket
att göra men otroligt jävla roligt!! Kommer antagligen vara helt slut, och full proppad med ny
information vid veckans slut - ROLIGT :)

Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0