2011

Det nya året började med att jag sov länge, men var inte alls bakis trots att det blev en "snabb-fylla"
efter jobbet igår, gick in på krogen efter jag slutat jobba kvart i tolv - där blev jag inte bara bjuden på
en drink utan en hel-fylla. Sa till killen att jag inte tänkte ligga med honom, dum han var om han tog
det som en utmaning :D Men iaf tillbringade jag förmiddagen framför tv:en sen tog en promenad med
lilla wille..Ibland är det awesome att bo på landet, iaf idag. Massa snö, - 4 grader, en glad hund som
ville springa runt med mig och skoter ljud som viner i luften. Mysigt som bara den!!

Sen ringer systeryster och säger - jaag kan inte prata nu, körde precis ner i diket..Det var inte dåligt hon
låg i diket heller, hela bilen..Vi lyckades inte dra upp den med någon bil, så Mats kom med en lastbil men
det gick inte bättre det så han hämtade en lyftkran och vi fick lyfta bilen ur diket ;D

Nu på kvällen 22 -02 har jag jobbat på Wasa - trodde jag skulle kunna gömma mig och inte synas MEN
när jag är där sätter dom på mig en guljacka som det står vakt på ryggen - jag är nämligen brandansvarig.
Så hela kvällen får jag höra från höger och vänster att jag inte ser ut som en vakt, haha!!
Men hade en super trevlig kväll på jobbet, och jag ska få jobba mer där :D

love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0