24/1 - 2011

Trött som bara den ligger jag här och skriver. Ska försöka sova i tid för att försöka komma upp i tid
och göra något drastiskt ;) Haha, vore skönt iaf - drömma ska man!
Just nu, denna vecka, håller vi på med foto, bild och layout i skolan - så jävla tråkigt! Jag suger verkligen
på sånt där pill, just nu är det photoshop också verkligen pill-göra!! Inte blir det bättre att vi
denna veckan går varje dag, jag menar hur ofta går vi varje dag? Aldrig.. plus att vi går 08 -16
varende evigadag på denna dryg veckan gör inte saken bättre.. varför kan vi inte alltid ha minst
en hemstudie-dag i veckan? Det passar mig som handen i hansken, så att säga ;)

love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0