28/1 2011

Idag har varit är rätt bra dag.. Började dagen med att gå till gymmet innan frukost, körde stenhårt på
crosstrainen i 20 minuter - någon pass inställning höll på att avlida.. Sen körde jag 10 minuter mage/rygg
så fick det vara bra så, var ingen lång träning men det jag tränade var tufft så jag var lite slut när
jag gick hem igen iaf. Sen hade jag prov i PS idag också, det gick rätt bra men var förjävla svårt!!
Nu på kvällen efter skolan har jag varit på sportbaren i Orsa och ätit mat med min klass... Efteråt
spelade vi både bowling och dart, inte hela klassen då men. Himla trevligt, och inte drack eller åt jag4
någonting jag inte borde heller. Idag har maten gått bra, har inte ätit någonting jag inte borde dock
har det blivit lite mycket mat, men det är ju bättre än att det är fel...
Imorgon är en ny dag att satsa på, tar väl 4-5 dagar att bli av med sötsug så får jobba på..
1 dag avklarad 4 to go ;) Kämpa :)

Dags att sova, imorgon ringer kl 09.00 och dags för gymmet :)
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0