31/1 - 2011

Sista dagen i Januari 2011 idag, och det är en riktig pissdag.
Har under senaste tiden/veckorna kännt mig lite nere men,
har med hjälp av träningen kunnat strunta i det då jag funnit
träningen som rolig.. MEN nu ska mitt knä sätta käppar i hjulet
för detta tydligen, ska forhoppningsvis träffa läkaren imorgon
och forhoppningsvis kan han säga vad som är fel..Fast att de
kommer hända tror jag inte alls, fan ingen tilllit till läkare.

Just nu saknar jag kärlek så jävla mycket, någon att krama
om.. Fan, icke existerande kärleksliv suger..

Love/Tess

Kommentarer
Postat av: izza

det du skriver är så rätt, så har jag också känt mig och jag saknar kärlek jag med, även om jag har en pojkvän till o med ;o jobbigt sånt där, men man får hoppas allt vänder,

ha en fin dag

kram

2011-02-01 @ 07:06:40
URL: http://isabellehahnebroling.blogg.se/
Postat av: sara

svar: tack snälla! :)

2011-02-01 @ 12:17:00
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0