Kaos..

I mitt huvud och hjärta just nu känner jag, känner mig tung i hela kroppen av en klump som
ligger i magen - oro och osäkerheten gör den. Vet inte hur jag ska få bort den, förutom på ett
sätt som verkligen inte känns bra.. Sådär otroligt jävla äckligt jobbigt, så man känner sig
ensam och övergiven så fort ingen är i närheten och får ens tankar på annat. Inte första dagen
eller första gången det kommer heller, verkar inte som att sova bort saken hjälper - den finns
kvar imorgon iaf.. Fanfanfan - känner den där "vill inte vara med längre"- känslan...


Kommentarer
Postat av: jessica

vi är 2 om den känslan. Du är inte ensam. Herregud, karlar :/

2011-01-22 @ 19:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0