Kläder, kläder, kläder...

Just nu vill jag bara köpa massa kläder, hade jag samnvete till det skulle jag tömma alla mina
konton och gå ut och stoooor handla. Men det har jag inte, går blev jag någon tusenlapp fattigare
men det var ändå en stunds lycka. Igår var jag och syster på kupolen i Borlänge och handla
lite snyggt :) Jag köpte en sak på Gina Tricot och när jag kommer hem ser jag att larmet sitter
kvar, efter lite slitande i det inser jag att tyget kommer bara gå sönder. Så jag ringer till affären
och får skicka tillbaka dem, så dom kan ta bort larmet och skicka mig dom igen. Hoppas jag hinner
få dem innan helgen eftersom jag vill ha med dom till sälen!! Vill, vill, vill!!

Sen hoppas jag Csn är snabba, lämnade in min studieförsäkran idag, och hoppas skolan skickar in
den så jag får mina pengar snart - ge mig!!

Haha..Love/Tesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0