Still going strong!!

Känns bra att jag har bestämt mig, men sockersuget ligger kvar och lurar känner jag.
Därför slank det det ner 4 stycken dumle kolor idag hemma hos Hanna, helt onödigt!
Vi hade myskväll och såg på "i rymden finns inga känslor" och från någon invand dålig
vana betyder är mys = onyttigheter, otroligt dumt egentligen då man inte kan njuta av
myset lika mycket eftersom man får dåligt samnvete. Så bort med godiset och ha trevligt
med sina vänner utan onyttigheterna låter som en bra plan för mig.
Har även bestämt mig för att dra ner på spriten, just nu har jag en vitmånad då jag kände
att Sälen + Riga blev lite för mycket, ta mig inte fel nu drack lagom mycket men för
många dagar i rad. Så minska sprit konsumtionen är viktig om jag ska klara min mål
vikt ;)
Träningen är något som går väldigt bra just nu, trivs som fisken i vattnet på gymmet.
Önskar bara att jag var morgonpigg så jag kunde skutta iväg till gymmet innan skolan
på morgonen också - det vore grymt :)

Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0