Turn back the time...

Förra veckan var en BRA vecka måste jag säga, började faktiskt förrförra veckan på söndagen
med att jag, Elin, Emelie, Mia och Josse lånade syrrans bil och drog upp till Sälen.
Där uppe hade vi 3 underbara dagar, eller Mia och Josse drog hem efter 2.. Ville verkligen
inte lämna i onsdags - trivs i den miljön som bara den!!! Massa festande & stugmys, perfekt!
Onsdag eftermiddag drog vi oss iaf hemåt, och hemma var det bara att packa om för att
på torsdagsmorgon dra vidare till sthlm med klassen + en annan klass :)

Torsdagen var skit bra, handlade kläder - åt mys middag på en fin resturang med klassen &
myste med ett glasvin på en pub tillsammans med Natha..Natten blev dock inte lika bra, då
min mage bestämde sig för att vända sig ut och in..Blev inte många timmars sömn på natten
och dagen efter när klassen var iväg på studiebesök så låg jag utslagen på hotellet. Men på
eftermiddagen piggnade jag till och bestämde mig för att stanna med klassen :)

fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0