Vilodag :)

Idag är min vilodag från träningen, därför ska jag gå och få en massage vid halv fyra
av min kombo som utb. till massör - underbart :) Sen blir det mys med Mia och en film
ikväll, perfekt :) Är helt slut efter den här veckan i skolan, och kommer vara ännu mer
slut efter morgon dag - prov. Photoshop är säkert jätte roligt om man kan det och har
förmågan att göra någonting snyggt, men jag har inte det.. Tur är det bara halvdag
imorgon, så går 12.30 - 16.00 ungefär. Det funkar, så hinner jag träna innan skolan,
morgonträning är grymt :) Om jag fick välja själva skulle jag aldrig mer hålla på
med skit programet men det ingår tydligen i våran utb. så det får jag bråka med...

love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0