4/3 - 2011

Igår var en otroligt skönt, bra och välbehövligdag känner jag var nämligen LEDIG..
Eller jag var inte totalt ledig, men gick bara i skolan till 10.00 så efter det var jag
ledig och pigg som bara den. Så jag tog tag i att städa lägenheten totlat, vilket
känns JÄTTE skönt idag för se på fan det är rent :) Nu ska jag bara försöka hålla
efter detta! Igår släpade jag mig också till gymmet, bokstavligen släpade mig.
Satt och funderade på att gå 1h, satte på mig träningskläderna och satte mig ner
igen och väntade. Helt plötsligt fick jag en - nu går jag känsla och det är precis
vad jag gjorde, gick alltså. Gick bort dit, körde inte stenhårt men blev ändå en
timmes lätt träning och det kändes super bra :) Har lite känningar i kroppen idag
efter 20 minuter på crosstrainen.. Sen har jag lovat på fb(HAHA) att göra 150 situps
om dagen, vilket jag gjorde igår på gymmet.. Men inte vanliga situps utan gjorde
dom på en pilates boll, vilket gör det lite jobbigare ;)

Efter gymmet gick jag hem, små plockade lite och sms:ade massa med Fredda.
Efter en stund fick jag en överraskning, en MYCKET bra och uppskattad sådann
fick veta att han var påväg till mig och hade 13 mil kvar :) :) Så vid halv nio på
kvällen släntrade han in genom min dörr, rätt trött efter att han kört 25-26 mil.
Vi hade sen en jätte trevligt kväll, med massa mys, big brother och mat :)
Imorse fick han dock tråkigt nog lov att lämna mig ensam i sängen redan vid
08.00 för att han skulle åka hem till karlstad igen för att jobba. Så jag somnade
om och sov nu till elva, raor va skönt!!!

Idag börjar min "jobb vecka" jobbar fredag - söndag denna helg precis som förra
men tror att denna helg kommer bli lite lugnare och jag får jobba lite kortare pass
blev lite väl hårt förra helgen kände jag....

Men nu har jag lite ny energi, åt ingenting dåligt igår heller vilket känns underbart!
Ska försöka låta bli att fuska på jobbet, inte ens lite för det funkar inte så!
Mat/Kaffe och Cola light är det jag jag FÖRSÖKA hålla mig till kommande jobbdagar
dock vet jag hur jag blir när det finns godis och man är stressad/irriterad. Men
den som lever får se, ska försöka iaf...

LOVE/TESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0