5/3

Lördagdag och ännu en jobbdag börjar snart, roligt :) Igår fick jag ju börja 14, isf för 11 och jävlar
vilken skillnad på mitt humör pallade hela dagen/natten utan minsta gnäll.
Inte proppade jag i mig massa onödigt godis heller, perfekt alltså. Jag åt ingenting jag
inte skulle äta igår.. Hade gett migsjälv tilllåtelse till Kaffe/Cola light och det var det
som var dåligt för mig, men bättre än godis så det funkade absolut! Dämpade sötsuget
med något annat, haha. Inte så jävla bra kanske men det funkade finfint igår!

Idag jobbar jag 14 - 03 igen, förhoppningsvis garderoben ikväll. Skönt att stå där och
inte behöva göra så mycket, ta emot jackor och snacka skit med vakterna är ganska
skönt efter en heldagsspringande som servitris. Fast jag gillar dagarna också men!

Rätt lungt på Wasa igår, ca 70 personer som var där - inget vidare drag alltså. Hoppas
på mer folk idag, eller det kommer  bli mer folk idag. MYCKET roligare när det är nästan
fullt :) Blir så glad av att jobba på en nattklubb, inte minst för att jag vet att det inte är jag
som stoppar i mig allt skit(alkoholen) Haha ;)

Love//Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0